neděle 1. června 2014

England :)

Ahojky,
předem se chci moc omluvit vše, kdo jste tak dlouho čekali na tenhle článek. Chtěla jsem přidat fotky, ale nemohla jsem najít kabel k nahrávání :) Už ho mám!
Takže teda začnu :) Vyráželi jsme z Florence 17.5, celý týden předtím předcházely představy co si nesmím zapomenout vzít s sebou, nakonec jsem balila tak dvě hodiny před odjezdem :) Co dodat k cestě? Okolo 15 hodin v autobuse s takovýma dementama (neberte to jako urážku nebo nadávku, ale jako milé oslovení mých šílených spolužáků) Prostě, člověk by se nenudil ;) V neděli už nás čekal jen trajekt a cesta z Doveru až do Torquay (což byli asi 4 hodiny, ne-li víc) Na trajektu to bylo pěkné :) Mám ráda lodě a vodu, jako jednomu z mála lidí mi nevadí to, jak se loď kývá v rytmu vln :)  Když pak z mlhy vystoupily bíle doverské skály, konečně jsem si mohla říct že už jsem, pryč z toho jednoho velkého zmatku :) Jeli jsme tak tou Anglií a hned byl poznat ten rozdíl, příroda byla jiná a vůbec všechno...:)
V Torquay jsme se šli podívat do Babbacombe model village,
a potom na krásnou kamenitou pláž :)
Večer už s pro nás přijeli rodiny. My jsme vyfásly mladý pár s dvouletou holčičkou a dvěma kočkami :) Myslím že jsme měli jednu z nejlepších rodin...;) Esmie (to je ta holčička) si pořád cucala ruce a bylo těžké si s ní povídat, ale byla roztomilá :) Když jsem jí říkala aby se na mě koukala tak s rukou v puse začala říkat: Cheese, cheese..:')
A tohle je duo těch chlupatých miláčků, naše rodina jim říkala Pussy cats :) Škoda, že to tu není vidět, ale  Baby (ta flekatá) měla jedno oko modré a druhé zelené! :)
Pak už jsme jen vybalovaly :) K večeři jsme měli pizzu a samozřejmě jsem jí měla rozpatlanou po celém obličeji. Taky by mě zajímalo jak se tam dostala...:D :)
Tak to byl první den a cesta :) Chcete pokračování? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat