neděle 22. června 2014

Fitness motivation :)

Ahojky,
tímhle článkem chci podpořit všechny, kteří chtějí začít cvičit a hubnout! :) V březnu 2014 jsem vážila 56kg a rozhodla jsem se cvičit. Ze začátku to bylo těžké, ale vždycky jsem si našla alespoň trochu času a zapla jsem YT :) Tady pár odkazů podle kterých cvičím: BlogilatesHappy And Fit Dance a XHIT Daily- teď už je jenom na Vás, jaké si vyberete video a začněte! :) Necvičte ale jenom ta stejná videa pořád dokola, ta by pak už ani nemusela k ničemu být ;) Taky je dobré si nechat sestavit jídelníček :) Např. na asku najdete plno stránek o hubnutí, ale musíte si najít  tu správnou a dobrou, kde jsou adminé kteří tomu rozumí a věnují se tomu ;) Když se s nimi spojíte, jistě Vám pomůžou :)
Dnes vážím 48kg (a to jsem od těch 56kg ještě vyrostla! :D) ale hodlám dál cvičit! Samozřejmě že jde i o jídlo ;) Pamatujte: žádné diety, ale všechno v míře! ;) Snažte se jíst co nejvíce zeleniny a ovoce, jogurty a pijte hodně vody :) Pomáhá to k pročišťování těla ;) 
Prostě se musíš donutit a půjde to! :)
Ale ještě malé upozornění :) Nejde ani tak o váhu, ale o to jak se cítíš, jestli se cítíš dobře tak nehubni! Chceš za sebe udělat anorektičku?! Váha není důležitá, ale jde o pocit- pokud se cítíš tlustá a chceš s tím něco dělat tak je to okeyy :) Samozřejmě tenhle článek rozhodně není ProAna!!! 
No, doufám že vás aspoň trochu motivoval :) Nic není nemožné ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat