pátek 2. ledna 2015

Anime? Anime.

Ahojky:)
Takže začnu menším klišé:D Doufám, že jste si užili Vánoce i Silvestr, pokud jste si dali nějaká předsevzetí, tak je určitě dodržíte! Všichni Vám věří:) Prostě všechno nejlepší do Nového roku, a ať si ho pořádně užijete! Heh, ale teď už k článku;)

Pokud si ještě pamatujete televizi Jetix, tak si musíte pamatovat i Naruta:D Já si teda osobně nepamatuji vůbec o čem to bylo, ale o to mi nejde. Jde mi o to, že tomuhle japonskému styl animovaných seriálů se říká anime, a o tom já se chci dneska bavit.:) Víte, plno lidí říká že to je úplná blbost, že to je pohádka pro malé děti a že lidé kteří se na to koukají, jsou úplně hloupí. Popravdě? Taky jsem si to dříve myslela, ale mám jednu spolužačku (nechci tu nikoho jmenovat) které mi neustále vykládala o jednom anime. Jmenovalo se Bleach (Znáte? co si o něm myslíte?) a já pořád musela poslouchat jak je to úžasné, kdo je v čí divizi, atd. Vážně to moc nepomáhalo tomu abych na anime změnila názor. No, už mě to začalo nehorázně štvát a koukla jsem se na první díl. Vlastně zrovna u tohohle anime to začíná hodně nudně, ale konce byli hrozně otevřené, tak jsem se koukala pořád dál a sakra! Prostě mě to hrozně chytlo a můj názor že anime je pohádka byl ten tam:)

 Takže tohle bylo moje první anime:) Abych se přiznala, skončila jsem u asi 60 dílu (z asi 360:D) ale občas se na to kouknu:')
Dočetli jste se až sem? To jsem ráda že vás to nepřestalo nudit:') Chci se Vás zeptat, jaký máte názor na anime. Myslíte si také že je to pohádka, nebo máte neutrální přístup? A pak se chci zeptat, jestli by Vás bavily nějaké články o anime, sem tam.:)
Tak jo, tohle bylo kratší, ale snad se Vám to líbilo:D Takže bye^^

9 komentářů:

  1. VIDDD?!! :D Mně jde taky cvičení hned líp, když je v tom někdo se mnou!! :D

    www.dominikisek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. haai :3 piš o nějakým anime o.o onegaai ^-^ třeba KnB/SnK/Tg/Mirai nikki
    ~Rumichi Shizuka

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. O Bleach jsem něco málo slyšela... Sama jsem nebývala velký milovník anime, tak jsem začínala s Death note (http://iliene.blogspot.cz/2013/12/death-note.html). Velice dobré anime pro začátečníky! :D
    Pokračovala jsem pak už ale lehčíma anime... Jako například Hyouka, Ouran highschool host club, Free! (http://iliene.blogspot.cz/2014/04/free-iwatobi-swim-club.html) a Kyoukai no Kanata (http://iliene.blogspot.cz/2014/07/kyoukai-no-katana.html).
    Rozhodně tě podporuji v sledování! Nemusíš být zrovna blázen do japonské kultury, aby sis mohla vychutnat pěknou grafiku a dobrý příběh! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím naprosto souhlasím:) Ano, Free! už mám na anime listu a hrozně moc se na něj těším:) Death Note tam taky je, ale v podstatě všechen hlavní děj už znám:D jednou se na něj určitě kouknu, ale není zrovna na vrcholu:) Pokud by si měla zájem o zajímavé anime, doporučuji Tokyo Ghoul:) za mě je to číslo jedna!:)

      Vymazat
    2. Jestli tě Free bude bavit, nezapomeň, že má i druhou sérii (eternal summer), která je stejně dobrá jako ta první! :D
      No na Death Note nemusíš pospíchat... Je to hodně temné a docela depresivní... :/ :D
      Okay přidávám na seznam! :D :D (http://nd06.jxs.cz/283/120/f606712a05_100066683_o2.jpg)

      Vymazat
    3. Jojo, já taky děkuji za upozornění:)

      Vymazat