úterý 23. prosince 2014

DAY #04: A TIME YOU THOUGHT ABOUT ENDING YOUR OWN LIFE

Ahoj:')
Další článek z blog challenge! Tentokrát je to takové víc osobní téma a upřímně je mi blbé o tomhle psát.
Není to tak že bych se řezala, to si nemyslete:D Ale je to prostě téma o kterém se ne moc lidí baví rádo. Přiznejme si, že každý má občas takovou melancholickou náladu, myslí si že je k ničemu a že kdyby to ukončil všem by ulehčil. Tak to je pěkná blbost, i kdyby, tak se na planetě najde alespoň jeden člověk, kterému by to bylo líto. Třeba papež, ten by litoval zmařeného života určitě. (teď to vypadá jako že si z toho dělám srandu ale já to myslím fakt vážně!) Jo, když se kouknete na internet, najdete tam plno článků o sebevraždách teenagerů atd. Je to smutné, ale koukejte se na to z více pohledů. Ten člověk nejspíš musel mít nějaký charakter, když sebral tu odvahu...
Ale tohle není jenom o sebevraždách. Častokrát člověk přemýšlí i o tom, jestli až bude starý zemře ve spánku, bude mít infarkt apod. (je to fakt divný, píšu to tak vesele) A to si myslím, je hezké:) Myslím že někteří staří lidé, si přejí umřít. Samozřejmě asi v tom spánku, aniž by to nějak bolelo, ale už třeba chtějí mít pokoj:) Já jsem o tom přemýšlela, docela jsem se inspirovala filmem Into the Wild (boží^^ určitě se koukněte) a docela bych chtěla někam odjet, do divočiny, užít si ještě trochu vzrušení a umřít tam. (tyjo, to zní divně, když je to napsaný) Zkrátka nejspíš nejsem ten typ, co by chtěl právě umřít v posteli. Někam do Kanady nebo do Švédska, do lesa. Třeba bych tam objevila vlčí smečku, která by neměla člena! K tomu mě přivádí kniha kterou teď čtu, Vlk samotář:) Pokud máte rádi vlky tak si ji přečtěte, ale i jinak je celkem dobrá;) Když o tom tak přemýšlím, tak to musí být strašně hezký, běhat si po lese a lovit soby...:D Ne, fajn, už bych to dneska asi zakončila:)
Bye

Žádné komentáře:

Okomentovat