pondělí 22. prosince 2014

The Hobbit: The Battle of the Five Armies

Ahoj:)
Takže recenze jo? Já mám vážně hodně zlý způsob vyjadřování, takže pokud si na recenzích extra potrpíte, radši to teď hned vypněte!
-
-
-
Pořád jste tu? Tak to je od Vás hezký:) Fajn, tak šup na to! Asi všichni víme že tohle je poslední díl Hobita a že tímhle už příběhy ze Středozemě končí. I když, a teď ukradnu spolužákovi myšlenku, pro Petera Jacksona je to taková srdcovka, že si snad vymyslí vlastní. Co vy na to? Já teda nejsem nějaký extra fanda, ale i tak mám Pána prstenů a Hobita docela ráda:) Každopádně pokud jste viděli dvojku, tak už víte, že Bilbo Pytlík probudil Draka Šmaka (že neuhádnete kdo ho dabuje? Benedict Cumberbatch<3) a ten se tedy pěkně naštval. Vycítil trpaslíky a došlo mu, že chtějí ukrást arcikam. Spojil si to i s tím, že lidé z Jezerního města touží po bohatství hory a po dlouhé době vzlétl. Vydal s zničit město. Btw. Je úplně geniálně udělaný to jak se připravuje k tomu chrlení ohně:3
Skoro celé město shoří, ale superhrdina Bard, který pomohl trpaslíkům v minulém díle, draka sestřelí posledním černým šípem. O tomhle je tak prvních dvacet minut. Mezitím se ale na severu shromažďuje pod dohledem Azoga (který je pod dohledem Saurona) obří armáda skřetů, která také touží po bohatství hory. 



A skončím u toho nejnapínavějšího! Každopádně mě štve, že je tam  hodně těch animací na místech, kde by ani být nemuseli. Jinak to byl úplně megasuperdrsnej film, takže určitě doporučuji kdo neviděl.;) Peter Jackson by na sebe i na výkony herců měl být pyšný.:) Hele, mám pocit že Lee Pace hraje v jednom seriálu. Má tam takový obchod s koláči, ale je to detektivka, nevíte někdo co myslím?:D  
Viděli jste někdo? Napište;)
Bye

1 komentář:

  1. Hezká recenze :D Taky fanynka Benedicta/Sherlocka? :D :D
    Ano, máš správný pocit, Lee opravdu hrál v Řekni, kdo tě zabil/Pushing daisies :D :D Je to dobrej seriál :D

    OdpovědětVymazat