čtvrtek 18. prosince 2014

Winterlicious Tag

---> <---




Ahoj:) Omlouvám se že jsem zase dlouho nepsala, ale pokud máte blog, tak to znáte. Škola, a poslední týden nám navíc nešel internet:'( Dneska až to opravili:D Každopádně to tu nehodlám zdržovat, protože mám poslední den na odevzdání všech věcí do školy a nic nemám hotové:'D
Ve Winterlicious Tagy jde o to, že tu píšete vaše nejoblíbenější zimní výrobky:)

1)Nejoblíbenější zimní lak na nehty: Tak asi od Essence, je to jeden z řady "color&go" odstín 115 red ahead:) V obchodě jsem vlastně myslela, že to je černá:D Když jsem vylezla ven, tak jsem to zjistila, ale bylo mi blbý ho jít vrátit. Vlastně se mi zezačátku vůbec nelíbil, ale tak co..:D
2)Nejoblíbenější zimní produkt na rty: To mám od Baley:) (jak se to sakra skloňuje?:D) Je to ten tyčinkový a jmenuje se "Swirled kisses" A je jahodovo-banánový, ale on úplně krásně vypadá!:D
3)Nejnošenější zimní oblečení: Já naprosto miluju svetry a fakt hodně nosím tenhle:) Je z H&M-ka a je úplně boží, ještě jak má ty záplaty:) Dřív jsem ho moc nenosila, vytahuju ho spíš až teď. A je upa boží k černý legínám! No a ten druhý je taky z H&M-ka:D



4)Nejnošenější zimní doplněk: No ten vidíte i na fotce se svetry:) Deathly Hallows, vlastně jsem je dostala k Vánocům, ale objednávali jsme to přes internet už v listopadu:'D Jako já je pomalu nesundám:D
5)Nejoblíbenější zimní svíčka: Znáte takový ty svíčky jak prodávajína trzích? Takový ty s těma potiskama:D No, tak ta mi bohatě stačí, ale musí to být ta vůně christmas tree, nebo jak se to jmenuje:) Tak ta fakt hezky voní:)






















6)Nejoblíbenější zimní nápoj: Za mě je to rozhodně jakýkoliv čaj:)
7)Nejoblíbenější vánoční film všech dob: No tak tohle je hodně těžký, ale asi to bude opravdu Střihoruký Edward:) Navíc je v něm něco..víc:)
8)Nejoblíbenější vánoční jídlo: Tak kdo by to čekal, ale bude to bramborový salát a perníky:D Já jsem strašnej žrout jen tak pro informaci:) Ale prostě mi netvrďte že nemáte rádi bramborový salát nebo perníky!:D

9)Oblíbená vánoční výzdoba: Rozhodně světýlka, oni tak hezky světýlkujou:D Ne, prostě mi přijde že dělají strašně suprovou atmosféru, fakt takovou teplou, milou, prostě vánoční:)
10)Co je na vrcholu tvého "dopisu pro Ježíška": No, je tam zmijozelská čepice, ale stejně jsem zase ten dopis za okno nedala. Každopádně jsem odhodlaná si tu čepici koupit!:D Tu prostě musím mít:D
11)Co máš v plánu o Vánočních prázdninách: No, přijede k nám babička:) Budu psát "seminárku" na zeměpis. Hele, nepíšou se náhodou seminárky až na výšce? Proč tomu sakra ta učitelka neřekne prostě referát?:'D Knížky a Asphalt8<3 Tohle budou nejspíš moje Vánoce:)



Ole, ola, tohle je všehno teda:) Ale, tohle je tag, takže tady jsou odkazy na zatagované blogerky:) Mám prostě pocit, že nejsou všechny, (není to jenom pocit:D) ale byl tam ve finále zmatek se všemi těmi blogy, takže pokud víte, že jste zatagované tak tenhle tag určitě udělejte:) Napište mi, co budete dělat o Vánocích určitě:)
Bye

1 komentář: