středa 26. listopadu 2014

DAY #04: YOUR FAVORITE HORROR MOVIE

Ahojky,
takže konečně jsem se zase koukla na tu 30 day blog challenge a jako další bod tu mám můj nejoblíbenější hororový film!:) No já mám fakt hodně ráda horory, ale to co se točí teď už mi nepříde ono, ale asi je to "Krvavý Valentýn" Upřímně, nemá nejlepší hodnocení, vlastně mám jenom 50%, ale mě se prostě líbí:) Byl to jeden z mála hororů u kterých jsem se bála. Viděla jsem ho u babičky (lidl story) a ona, když ještě bydlela na sídlišti tak měla pod vanou mezeru no a já se na to koukala večer a když jsem se pak šla osprchovat, tak jsem asi pětkrát kontrolovala jestli tam pod vanou není nějaký týpek s krumpáčem co by mě chtěl vykuchat. Když se na to koukám zpětně, ta je to fakt komický, ale předtím jsem se fakt bála!:D
Každopádně je to horor spíš krvavějšího rázu, takže pokud má někdo opravdu vztek (např. na svého tělocvikáře) tak je tohle skvělý film pro Vás! Rozhodně si ho ale můžete pustit kdykoliv budete mít chuť;D Tak jo, asi jsem celkem sadista...:D Každý je nějaký!
No a to by bylo asi všechno:) Určitě se koukněte:)
Bye

2 komentáře:

  1. Ja mám najradšej Grave Encounters :D Ale tento ma zaujal, určite si ho pozriem :D

    http://worldstyleandme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat