středa 5. listopadu 2014

DAY #03: YOUR VIEWS ON DRUGS AND ALCOHOL

Ahoj:)
Takže konečně jsem se zase koukla na ten papír s tou challengí (jojo, vím že to nikoho nezajímá:D) Myslím že tenhle článek by se tématicky dal zařadit i mezi "Mariánčinu filozofickou půlhodinku":D No takže let's go!:D (velká angličanka;))
Hej, já osobně proti marihuaně nic nemám, příde mi celkem super. Teda jako chápete, že v určitém množství pomůže!;D Co se týče kokainu, heroinu atd. tak je to solidní svinstvo a to můžu říct i když o tom nevim nic extra;) Upřímně mi je těch lidí co jsou na tom závislí líto, i když by nemělo. Přece jen si za to můžou sami.
Hmm, u alkoholu je to skoro to stejný jako u drog. Fajn, trocha neuškodí, když se párkrát do roka totálně...odděláte; okeyy:D Ale když už jste závislí, určitě to není sranda. A navíc, co na tom lidé vidí? Kdyť je to šíleně...nechutný, proč si nedají raději džus nebo kakao? Kdyť to je aspoň sladký. Možná to tak zní, ale vážně si z toho nechci dělat srandu, je to jenom můj názor. Amatérskej a stupidní, ale můj!©
Lidé kteří jsou závislí jak na alkoholu tak na drogách to podle mě v hlavě nemají v pořádku. Přeci když jdu po ulici a vidím tam ty lidi (mám školu u hlaváku tak chápejte) tak je tam i plno "holek" který by mohly mít slušnou kariéru kdyby se zrovna opilé naválely na zemi. 
Toť můj pohled na věc (a hodně z patra) Napiště mi co si o to myslíte vy. Tohle je hodně diskutované téma, tak uvidíme:)
Bye

4 komentáře:

  1. Nojo, je to hnus. Já bydlím na sídlišti, kde vidím samé pochybné existence, feťáky a opilce a tak si říkám, kam ten svět spěje .... www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj☺ no já si třeba občas zahulím, poslední dobou moc nepiju, spíše vůbec.
    Myslím, že tímto rebelským a zkušebním obdobím si v pubertě projde mnoho lidí, otázka jen, kam až to nechají zajít. :)
    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zastrašující, na druhou stranu; lidé to dělají pořád dokola, ak co s tím. :/

      Vymazat
    2. Nesmíš to zase tak brát :) žiješ jednou a dělat hlouposti v dospělosti je ve společnosti velmi nevhodné. Na druhou stranu, dost lidí to jednou přestane bavit a vyroste z toho :)

      Vymazat