čtvrtek 6. listopadu 2014

Zpověď blogerky - TAG

Hi:)
Takže tohle tag "Zpověď blogerky" a bude tu třináct otázek:) Jen tak poznámka trochu mimo, nikdo mě ne-tag-oval (hmm, jak to napsat:D) jen jsem tak přemýšlela o čem psát:) Nikoho nebudu tagovat dál, ale určitě tagy můžete psát samy od sebe, ničemu to nevadí;) No a teď k tagu!

1)Kolik času denně trávíš psaním a úpravou článků?
-heh, jak kdy, než mě napadne o čem psát a najdu si na to čas, trvá to déle než napsat samotný článek (většinou)
2) Utrácíš nebo šetříš?
-šetřím-.-
3) Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?
-většinou večer když už nemám nic na práci:) vezmu si noťas do postele a píšu a píšu:')
4) Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
-no právě ta postel, nebo třeba teplý čaj
5) Jaký je tvůj nejhorší make-upový zlozvyk?
-to sem patří?:D no já nevím, já žádný nemám
6) Jakým citátem by se měl podle tebe svět řídit?
-hm, upřímnost nade vše (existuje něco takovýho:D)
7) Jak dlouho ti trvá než se vypravíš ven?
-dlouho, dlouho, dlouho
9) Který bloger by si zasloužil víc čtenářů než má?
-tohle je tak hloupá otázka, no kdo asi? nee, já nevím, každý chce určitě víc čtenářů než má:)
10) Na co se těšíš v příštím roce?
-na vánoce, na GMF párty:D
11) Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?
-podle toho co je to za příspěvek:)
12) Co máš právě na sobě?
-to byste chtěli vědět, co? pyžamo;D
13) Na co jsi nejvíc hrdá ve svém životě?
-na sebe obecně..jak kdy

No, a to byl celý tag, doufám že se líbil:3 Takže zase zítra snad:D Napište co by se vám líbilo za články;)
Bye

                                          ^^^já si to nemohla odpustit, yolo

Žádné komentáře:

Okomentovat