neděle 23. listopadu 2014

Best Movies On Long Evenings (Fall/Winter)✳

Hi :)
Jojo, dlouho jsem nepsala. Převážně kvůli škole, ale teď když je líný nedělní skorovečer, já se sobě snažím získat body pro Zmijozel a nějak mi to nejde. No najednou mě napadne, že jsem vážně hrozně nezodpovědná! Páni, to si zjistila něco Sofie! : D Ne, fajn, stejně Vás nic z tohohle nezajímá takže jdeme na do :).

STŘIHORUKÝ EDWARD
Já teda nejsem zrovna zastánce romantických filmů, ale tenhle je prostě... Není tuctový, znám pár výjimek a konec!  Nic jiného mě nenapadá :) Trochu to možná ovlivňuje i to kdo ho režíroval, což mě přivádí k tomu, že tu bude hodně zastoupena tvorby,  Tima Burtona  : ') Nechci to tu nijak spoilerovat, pro ty, co neznají, ale je to vlastně o chlápkovy který se jmenuje Edward a má na rukách nůžky místo prstů (omluvte mě, už na základce mi říkali že se mám naučit vyjadřovat) No, samozřejmě by to nebyla romantika, kdyby se ta neobjevila nějaká holka do které se zamiluje..:) Atd, atd...Žádný spoilery!
PTÁCI
Hitchcock, prostě klasika. Jen tak pro upozornění, je to film z roku asi 1963, ale to nemění nic na tom že je geniální. Teď tu napíšu něco, co na internetu najdete všude, ale je to pravda: v hororu nemusí být spousta krve aby jste se vyděsili, stačí Hitchcock a dobré kulisy ptáků. Jo, tohle najdete asi na všech stránkách, možná to i cituju, bože...Prostě:'D Je to super film, pokud jste jako já a naschvál vyhledáváte něco abyste se mohli bát (i když se většinou nebojíte, třeba když na mě koukla Samara, dostala jsem záchvat smíchu:D) Ale tohle prostě není ten tuctový horor, jako se točí dneska, takže vřele doporučuji;)
SÁM DOMA
Hej, tak jako neříkejte že jste se u tohohle filmu ani jednou nezasmáli! Kdyť to je tak stupidní, že to...No prostě mi přijde že na svátky když je dobrá nálada se hodí i filmy, u kterých nemusíte na nic myslet, prostě vypnete a jen se smějete a bavíte. Žádné starosti, jen se oprostíte od vašeho strastiplného života:D Takže zástupce takovéhle typu filmu tu nesmí chybět! Samozřejmě tu nechci zmiňovat Zohana, Borata a Diktátora, ale pokud jste na ostřejší humor, ta je to něco pro Vás;D
STELLA
No a ještě jsem nezařadila žádný film do kategorie "Rodinný" takže tady je:) Jo, je to taková ta klasická blbost síš pro mladší děti, ale prostě já když mám náladu, tak se na takovýhle filmy fakt ráda koukám:D Co vy? Každopádně je to o kamarádství malé Jessie a soba Stelly:D Promintě, ale teď Vám sem musím zkopírovat jeden komentář který mě opravdu pobavil:
genetique
 ***

Ak by som si to nepustil na Vianoce, určite by som strhol o hviezdu menej, no tá atmosféra presne vystihla to čaro. Milé a hlavne to nie je dlhé. Potešila Whoopi a Tříska, no tá hlavná predstaviteľka to všetko podkopávala. Na castingu boli asi zhúlení. 60%.

Tak to je pro dnešek už všechno a užijte si pondělí!!:D
Bye

2 komentáře:

  1. ahoj chtěla bych se zeptat, jak jsi dostala ten playlist na stránku? Děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, promiň že odpovídám tak pozdě:) No, klikni na liště na Wikplayer a naskočí ti nová stránka, na youtube si najdi písničky které na blogu chceš mít, zkopíruj si jejich odkazy atd. Pak to ulož a v nastavení blogu, dej upravit html (nebo co to je) a ulož :)

      Vymazat