pátek 7. listopadu 2014

My fall essentials🎑🎑

Hi:')
Takže jsem sjížděla "jůtůb" a napadlo mě, že když lidé točí jejich essentials, tak proč já si nemůžu ty svoje napsat? (řečnická otázka) A vrhla jsem se na sepisování seznamu!

BALZÁM NA RTY:
Já používám dva balzámy a bez nich nepřežiju. Klasiku od Astrid, která mi vyhovuje. Co k ní dodat? Asi to všichni známe:D A pak samozřejmě abych nebyla mimo tak Babylips. (nevím, jestli jsem to tu už psala, ale mám je z Anglie poněkuď déle, než se objevily u nás) Mám příchuť Cherry Me a vážně příchuť) a možná se mi to zdá, ale i trochu barví. Ono je to červený...:D Okeyy, stop it. Jinak občs použiju tmavou rtěnku od alverde:)
KRÉM NA RUCE+ČISTÍCÍ GEL
 Momentálně mám čistící gel od Manufaktury- Mochito. Úžasně voní i když zrovna na zimu moc není, nicméně ho mám ve škole ve skřínce. Tam mám i heřmánkový krém na ruce a nehty od Baley. (jak to skloňovat?) Mimochodem taky krásně voní, takže ta věc která mě ve škole drží nad vodou je to, že si při hodinách čichám k rukám a říkám si, že to brzo skončí:D Doma mám krém na ruce od Manufaktury, který mám už určitě z minulého roku aještě je ho tam plno. Je to Grep&Pomeranč, ale i na zimu je suprový:)
SVETRY
Ano, možná to je tak trochu mainstream, ale tak sweater weather. Co jiného vás spolehlivě zahřeje a zachumlá než měkoučký svetřík?:) Vědeckým zkoumáním jsem došla k tomu, že svetr je přenosná deka! Tak a teď už mi bude stačit jenom přenosná lednice a budu mít všechno, co potřebuji:D
SVÍČKY
Oo-můj-bože. (jojo, svíčky, další ohraná klasika) Já tak miluju svíčky! Možná nejsem normální, ale já si se svíčkou tak strašně dokážu vyhrát! Já to chápu není to normální, ale co udělám? Já si vezmu víčko od propiska víte jak je tam taková ta věc co vyčuhuje? Tak to strčím do toho plamene a roztavím to, když už to je roztavené, rozplácnu to o papír. Pak začnu opalovat ten papír. Já si někdy vážně přijdu jako magor:D No ale zpátky ke svíčkám. Sice mám moc ráda Yankee Candles (momentálně máme doma růžovou) tak mi k mým "hrátkám s ohněm" postačí i svíčka z Ikey. Ne, samozřejmě že to není kvůli tomu abych mohla pálit všechno co najdu, ale kvůli tomu jak nádherně svíčky voní a jak krásně blikotají. Mají své kouzlou. Jak Yankee Candles, tak ty z Ikey.:)
ŠÁTKY
Já strašně miluju šátky. Ten pocit že mě něco krásně hřeje na krku je prostě k nezaplacení:') Mám jich celou hordu, ani je všechny neunosím pomalu. Ještě jak krásně voní po mé voňavce (kupodivu) Ale prostě..asdfg Šátky, to je všechno->šátky

That's all. Doufám že se vám to aspoň trochu líbilo, bye

4 komentáře:

  1. Super design na podzim. :)
    A úplně souhlasím! Možná bych přidala kakao. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak teď jsem na něj dostala hroznou chuť! Ale takovéhle věci mě ani nenapadly:)

      Vymazat
  2. Ja som tiež naprostý blázon do sviečok ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny blog:)
    http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat