úterý 24. června 2014

That's my little facts :)

Jistě všichni známe obrázky z řady "that's my little facts" a já jsem se rozhodla sem přidat právě ty moje little facts! :)

Asi jako každý :)
Ale nějaká naděje se vždycky najde! :)
Obzvláště když to není možné ;)
S trochou fantazie...a rozhodně vás nevyjde jako letenka :)
Mít jistotu, je mít jistotu ;)
Třeba "I'm Sexy And I Know It" :D Nee, ale hodně lidí poslouchá to, co je jim..."blízké" :)
Stačí maličkost...:')
A možná jsem trochu dětinská, ale co? Jsem snad ještě dítě! :D
Je to lepší, než když vás nikdo neposlouchá :)

A kdo by ne? :)
Mluví, ale ne tak, jak bychom si přáli. A to je nejspíš dobře :)

No, když zrovna nepíšu blog...:')
Fantazie :)
Proč? :(
^^
Užitečnější, než plácat nesmysly! I když na to jsem taky expert, když mám náladu :)
To asi každý, ne? :)
I kdybych se topila v Nivee! :)
Hmm...
Respektive ve skříni^^
!!!
Taky? :')
A kdo by o to stál, že? :)
A doufám, že to není slyšet! :)
No, a taky doufám, že se vám tento článek líbil a že jste se třeba v nějakých těch faktech třeba našli! :) 
Papáá :')

5 komentářů:

  1. Haha, skoro ve všem jsem se našla :D

    http://machi96.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. "That's my little facts" je špatně. Každopádně jsou ty obrázky hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak to má být správně? :)

      Vymazat
    2. No, když je to množný číslo, nemůže tam být "is".
      :)

      Vymazat