pátek 16. května 2014

Cestovní horečka

Ahojky :) Já se tak těším! Zítra odjíždím do Anglie, vzhledem k tomu že cesta v autobuse s těmihle lidmi je nehorázná sranda, tak se těším o to víc! :) Pomalu už si připravuji věci, hygienu a samozřejmě i jídlo! :)
Minulý rok to bylo super, a  letos jedeme jinam takže se taky těším že toho poznám ví
Do Londýna se sice jede až poslední den, ale tam se asi těším nejvíc! Doufám že se půjde do muzea :) Loni jsme měli možnost jít nakupovat na Covent Garden nebo jít do muzea, vzhledem k tomu že nejsem zvyklá chodit nakupovat ani tak nic a úplně hltám muzea tak jsem se asi jako jediná přihlásila že tam chci :) Nakonec se ke mě ještě pár lidí přidalo. Myslím že toho nelitovali, mumie v částí o Egyptě, Mezopotámie a Starověké Řecko :) Dokonce když jsem chtěla utéct z davu tak jsem zabloudila k čínské keramice :) Brala jsem to jako malé dobrodružství, protože v angličtině nejsem zas tak dobrá a v tom velkém muzeu jsem se odpojila od mojí skupiny a vážně jsem nevěděla kde je východ! :) Nakonec jsem ho našla a sraz jsem stihla v pohodě :)

Taky jsme se byli podívat Na HMS Victory, ale škoda že tam bylo tolik lidí, jinak byla pěkná :) Vedle je taková budova kde je obchod se suvenýry, restaurace a je tam Mary Rose! Tahle loď není moc slavná, ale když to muzeum takhle vidíte je to krása :) Byli tam vystaveny např. lékařské pomůcky které se tehdy používali a ke všemu byli mini filmy :) Byla tam i taková černá místnost a v ní jedno plátno, na něm se promítal film o tom jak se potopila, ale očima toho námořníka. Poslední scénu si pamatuji naprosto živě! Ten námořník jste jakoby Vy takže to má ještě o efekt víc :) Topíte se, zamotáte se do rybářské sítě a víte že už to skončí...Pak už tam je jak mu od úst už nejdou bublinky a jak tam plave jeho růženec. Takhle to nezní nic moc, ale kdyby jste to viděli, tak to pochopíte ;)
No tak to je pro dnešek všechno :) Snad se mi podaří napsat článek přímo z Anglie, zatím papá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat