pátek 9. května 2014

Jaké knihy si chci přečíst

Ahojda :) Tohle bude článek zase o mně, respektive o tom jaké knihy mám v plánu si přečíst ;) A na tento měsíc jsou to dvě knihy.
1. Time between us (Čas mezi námi) Tamara Ireland Stone, Knižní klub
Je to o jednom teenagerovi který dokáže cestovat v čase a prostoru, a v minulosti někde úplně jinde než žije se zamiluje...:) Zní to romanticky. Tuhle knihu jsem si pořídila asi v únoru, ale pak jsem ji někam zašantročila a četla jsem knihovnu :D Česká obálka mi přijde o mnoho hezčí jak originál :)
2. The behaviour of moths (Chování nočních motýlů) Poppy Adamsová, Knižní klub
Je to temný příběh do kterého jsou zasazeny detaily života hmyzu, víc nevím :) Kniha má také nádherně zpracovanou obálku, podle toho jsem pro ní v knihovně prvotně šáhla ;)
Takže víc knih jsem si zatím nenaplánovala ;) Papá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat