pátek 9. května 2014

Co dělat, když máte chuť na sladké?

Ahoj :) Tohle bude článek trochu o zdraví :)   Mě taky občas přepadá mlsná, asi jako každého takže tady budou nějaké tipy jak s ní bojovat ;)
1) Chuť je vlastně náš vlastní výmysl a to že je na sladké je zase v podstatě zlozvyk. Čím víc budeme cukru jíst, tím víc ho bude tělo vyžadovat, protože cukr Vám dodá energii, ale jen na relativně krátkou dobu a za chvilku tady budete chtít další dávku. Je to v podstatě jako droga, jde o to že se musíte naučit ovládat ;)
2) Omezte tedy Vši konzumaci cukru ;) Ano, bude to těžké, protože cukr je v podstatě ve všem, ale až půjdete na nákup, porovnávejte si složení potravin a berte samozřejmě  ty kvalitní a s pokud možno nejmenším obsahem cukru :) Ale je samozřejmě na Vás jaké potraviny kupujete ;)
3) Snídejte bílkoviny a vlákninu :) Pokud si ráno dáte sladkou buchtu, muffin nebo tak něco Vaše tělo sice dostane dávku energie získanou z cukru který v tom byl, ale za chvilku budete zase na stejném bodě, takže si ráno dejte třeba bílý jogurt s ovocem nebo míchaná vajíčka :) Prostě ne něco sladkého, buchty apod. se potom hodí spíše na svačinu ;)
4) A pokud každé ráno a vůbec celý den jste závislí na kávě, dejte si vodu s citronem ;) Ta hned pořádně nakopne a je zdravá! :)

3 komentáře:

  1. Ahojda,

    bez sladkého neefunguju, hlavně když mám mít zkoušku, zápočet, nebo jinou stresovější situaci =o/ Taky je to na mě vidět =oD

    Voda s citronem je super v létě na osvěžení, ale někde jsem slyšela, že není dobré to pít ve větším množství, protože to dokáže rozhodit menstruaci, ale třeba to byl jen babský drb...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Jasné že já si taky dám čokoládu a tak, a taky hlavně ve stresu, ale jinak když něco dělám tak vlastně ani nepomyslím na jídlo :D Takže se snažím pořád něco dělat ;)
      Někde jsem slyšela že chuť i hlad zažene cvičení :D Což mi příde zvláštní, ale zkusila jsem to a je fakt, že pak jsem ani moc hlad neměla..:D Ale nevím jestli to tahle funguje teda na každého :D
      A to s tou menstruací...nevím co dodat :D Nikdy jsem nic takového neslyšela..:D

      Vymazat
  2. Dobrý článek, jen mám připomínku, že jediná doba kdy je sladké "dovoleno" je vlastně jen ta snídaně, protože se po cukru cítíme šťastnější. :)

    OdpovědětVymazat