čtvrtek 8. května 2014

Best movies

Ahoj :) Rozhodla jsem se že Vám napíšu článek Best movies, jinak nejlepší filmy ;) Vyberu podle mě 5 nejlepších filmů a něco Vám k nim napíšu. Nechci je řadit nějak od nejlepšího k nejhoršímu, prostě podle toho jak mě napadly ;)
1) Takže jako první napíšu film Titanic, což Vám pokud jste četli předchozí článek muselo být jasné :) Titanic my přijde skvěle zpracovaný, kulisy jsou hodně věrohodné. Jen jsou tam nějaké nepřesnosti, obdivují tam obraz který byl namalován asi tři roky poté, co Titanic ztroskotal. Nebo hned na začátku jak jsou tam ty "původní" záběry, jeden pán tam měl takovou kameru s klikou kterou točil, takové kamery v té době neexistovaly...;) Ale jinak je to úžasný film, a hrozně se mi líbí jak dokázali zasadit ten příběh Rose a Jacka do katastrofy takových rozměrů :)
Odkaz na Čsfd: http://www.csfd.cz/film/1250-titanic/
2) Jako druhý film tu mám Pokání :) Narazila jsem na něj vlastně omylem :) Projížděla jsem program a nic nedávali, tak jsem tam prostě něco pustila :) Je to film který se odehrává v Anglii, na začátku II. Světové Války a hrozně těžko se vypráví...Ale je krásný! :') Zase je tu ta obliba morbidity :D Každopádně musím se přiznat, že i u Titanicu i u Pokání jsem začala brečet už v polovině filmu a že já normálně nebrečím! :)
Odkaz na Čsfd: http://www.csfd.cz/film/224935-pokani/
3) Třetí bude Útěk do divočiny :) Tenhle film mi doporučil kamarád a tak jsem si ho stáhla :) Je skvělý ;) Ale není to ten film,, na který se kouknete unavení po celém pracovním týdnu v pátek večer. Musíte se na něj soustředit abyste pochopili, co se ten film snaží říct. Nebo spíš co se snaží říct jeho hlavní hrdina, film je totiž natočený podle skutečné události :) Je to o jednom mladém muži, kterého věčně unavovala komerční společnost a tak prost odjel pryč od všech a od všeho, ode mne mu patří hluboká úcta :)
Odkaz na Čsfd: http://www.csfd.cz/film/229841-utek-do-divociny/
4) Útěk z věznice Shawshank :) Co dodat? Kdo viděl, pochopí :) Je to úžasný film, o vře, o lásce, o pravdě...:)Prostě, na to se musíte podívat, nemůžu tady napsat co se v něm děje protože to prostě ani nejde! Koukněte se na recenze, zeptejte se lidí co tento film viděli, oni Vás taky přesvědčí ;)
Odkaz na Čsfd: http://www.csfd.cz/film/2294-vykoupeni-z-veznice-shawshank/
5) No a jako pátý film mě dlouho nic nenapadalo, ale pak jsem se rozhodla zařadit film Disturbia :) Je to thriller, drama, horror, romantika, je tam tak všechno :) Je to prostě film, který mě taky něčím zaujal :) Dokázal mě vyděsit tím nejjednodušším způsobem, ne jako ostatní horrory např. Kruh. Disturbia by se klidně mohla někde odehrát :) Opravdu ho doporučuji ;)
Odkaz na Čsfd: http://www.csfd.cz/film/222339-disturbia/
No tak to je všechno :) Ahoj! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat