čtvrtek 8. května 2014

Ten of my favorite things

Ahojky :) Tohle bude článek Ten of my favorite things neboli Mých deset nejoblíbenějších věcí. A ta jdeme na to!
1) Písnička:
Mám asi dvě vyloženě nejoblíbenější písničky :) She wolf  od Davida Guetty a Sii a pak My heart will go on (Titanic) od Celine Dion :) Jsou takové...prostě mě zaujali a u dalších věcí se dozvíte proč ;)
2) Zvíře:
Miluju vlky! Proto mě tak zaujala písnička She wolf :) Vlci jsou tak úžasná zvířata, ale nejsou moc oblíbení... Zajímalo by mne proč? :)
3) Film:
Takže zase navazuji na písničku, můj nejoblíbenější film je Titanic :) Prostě mám takovou morbidní posedlost se zajímat o cokoli kde umřelo hodně lidí. Titanic, Pompeje, Boeing 777 apod.
4) Jídlo:
Jsem schopná sníst nekonečné množství lasagní! :) Nejlepší je prostě ten sýr!
5) Kniha:
Já mám vlastně oblíbenou trilogii :) U nás teda vyšli zatím jenom první dva díly, ale byli tak dokonalé, že ten třetí nemůže zklamat! :) Jsou to knihy Kruh a Oheň od Sary Elfgrenové a Matsa Strandberga :) Vydalo je nakladatelství TeenFortuna ;) Musím říct že se čte hrozně rychle, až mě to překvapilo..:) A krásně voní :D
6) Seriál:
Takže já mám oblíbených seriálů víc :) A nečekejte že tam skončí PLL, je to sice dobrý seriál, ale není úžasný. Můj nejoblíbenější seriál je Teen Wolf, jsou tam vlkodlaci a žádní upíři což mi vyhovuje. Upíři se pro mě pomalu stávají klišé :) Mezi další patří Hymim, The Big Bang Theory, Sherlock...:)
7) Barva:
Stručně, moje nejoblíbenější barva je zelená :)
8) Zpěvák a zpěvačka:
Můj nejoblíbenější zpěvák je asi Ed Sheeran :) Má skvělé písničky a rozhodně nemá ten přiteplený vzhled jako hodně dnešních celebrit ;) A jsem smiler, takže zpěvačka je jednoznačně Miley Cyrus! :) Má úžasné písničky, a dělá co jí přijde správné aniž by řešila co si o ní lidé budou myslet. A tyhle vlasy? Nehorázně jí sluší..:)
9) Pití:
Voda :
10) Roční období:
Asi podzim a léto :) Podzim je krásně romantický, barevný a sice chladný, ale přijde mi přívětivý :) Léto je zase takové veselé, a hlavně je symbolem letních prázdnin! :)

No, tak to bude asi všechno :) Ni víc mě totiž ani nenapadá :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat