pondělí 12. května 2014

Mé oblíbené beauty produkty :)

Ahojky :) Dneska čistě holčičí téma téma: kosmetika, tak snad se vám to bude líbit! :)
Take začnu krémy a tak :)
1.  Používám BB cream od Nivei, je super, lehký, krásně matuje a snad jako všechny krémy od Nivei nádherně voní :) Hodí se podle mě na všechny tipy pleti takže vřele doporučuji :)
2. Dále tu je má oblíbená řasenka :) Používám od Miss Sporty Pump Up Booster 24 Hours Waterproof mascara. Vyhovuje mi protože má velký kartáček a ten udělá opravdu pěkné řasy, jen vám tam někdy zanese malé cucky, ale ty se snadno "vyčešou" ;) Musím mít voděodolnou řasenku, jelikož mi hrozně slzí oči a nemám zájem na tom vypadat jako bubák :)
3. Stíny mám asi od Alverde (značka se prodává v drogerkách D&M) Používám odstín 10 weiss/bílá ;) Nejsou moc výrazné, jsou tak do perleťova a malilinko práší, ale to není poznat když se dobře nanesou ;)
4. Takže teď je na řadě tužka na obočí! Používám tužky od značky Moje :) Nevím, zad je tahle značka už v prodeji, dostala jsem balíček kosmetiky Moje od tety která pracuje v reklamní agentuře :) Je skvělá, má i takový ten kartáček na úpravu obočí! :) Hrozně si se svým obočím hraju, ale v tomto oboru se moje kreativita moc neprojeví :) Já mám ten odstíny 2 :) 
5. Pořád zůstáváme o kosmetiky Moje a pořád u tužek! :) Tentokrát to ale bude tužka na oči :) Je v takovém odstínu mezi zlatou a oranžovou, nezdá se to, ale vypadá dobře :) Je to odstín 3 ;)
6.  Takže tvářenka a zase od Moje :D Mám odstín číslo 5 a krásně mi vyhovuje, je jemňoulinká a příjemná. Dobře se nanáší :)
No ještě fotka jak vypadal ten balíček kosmetiky Moje (samozřejmě tady nejsou úplně stejné barvy;))
A to je pro dnešek už všechno tak papá :)

2 komentáře:

  1. Nikdy by ma nenapadlo kupovať si dekoratívnu kozmetiku od značky Nivea. Vždy si spájam skôr s krémami a tak. Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, ale já se nikdy neřídím předsudky ;)

      Vymazat