středa 10. září 2014

Hello autumn+veliká omluva!!!

Ahojkyyy...
No, straaašně moc se omlouvám (i když vím že tohle nikdo moc nečte) že jsem tak hrozně dlouho nepsala. Jsem takový sobec, že jsem si o prázdninách nenašla ani trochu času na to abych si sedla k počítači. Teď už si zajíždim zase novej režim takže bych měla psát pravidelněji :)
No, pokud vás zajímá krátký souhrn mého léta, ano, řídila jsem se heslem Every summer has a story a stala jsem se blbcem tábora pro rok 2014 a nebojím se, že mi tuhle přednost někdo v příštích letech odebere ;)
A teď už k mému poněkuď nezajímavému tématu :D Podzim, no neříkejte že NEMILUJETE podzim. Je plný barev, romantiky...
Nechápu lidi, kteří neustále nadávají že na podzim je zima, všude je bordel atd. atd. Jsou to ti samí lidé, kteří si stěžují, že v létě je vedro a komáři. Vážně, jděte se zahrabat! ;)
Taková procházka lesem, všude jenom barevné listí, slyšíte jak váš šustí pod nohama...nádhera! :) A miluju svetry a podzim je pro svetry jako stvořený, takže...aaah! <3
Navíc na svetr sbalíte každýho sobíka :D Ne, dobře, tohle by bylo ode mně všechno a příště přidu určitě s lepším tématem ;)
Děkujuu!

Žádné komentáře:

Okomentovat