čtvrtek 11. září 2014

Just girly things✴

Ahojdá!
Takže dneska tu pro Vás mám v pořadí třetí obrázkový článek, bude asi spíše pro holky. :D I tak doufám, že se Vám bude líbit! :)
Já doma chodím zásadně ve vytahaných tričkách po strejdovi :D
Myslím že jsme to každý zažili...moje nejzajímavější zkušenost je ale z lyžáku :'D
...:)
Oni jsou sice skoro všichni vyšší než já, ale i tak jsou prostě hubenější! -.-
Každý někdy zažijeme takový pocit...:) Nedá se nic dělat.
Víme svoje...:D
No comment :D Já jsem rozhodně vrozený talent! :D
Hlavně v klidu ;)
Všichni víme :D
Je to takové klišé, ale je to tak :) Písničky toho hodně dokážou :)

Prostě zvířátka ^^ vždycky potěší :)
Aaah! Můj bože, vůbec jsem nečekala že tam najdu tohle! Je to můj nejoblíbenější film a jsem schopná ho vidět miliardkrát a nikdy, nikdy mě nepřestane bavit! :')
No,  a ode mne to bude asi všechno, byla bych ráda kdyby se tu objevily nějaké komentáře :)
Sofie :)

2 komentáře: