pátek 12. září 2014

Mariánčina filosofická půlhodinka - Arctic Monkeys

Ahoj,
tohle je nový formát a bude o tom co si myslím, ať už o společnosti atd. (mimochodem, Mari, lásko, doufám že ti nevadí že jsem použila tenhle název, ale přišel mi hrozně vhodný!)
Taky Vám chci říct, že mě hrozně moc zajímají vaše názory, takže když už si tohle přečtete, zanechte prosím komentář o tom, co si myslíte Vy :)

Arctic Monkeys je samozřejmě suprová skupina,
mám jí ráda, ale nijak extra jí neposlouchám. Byla to nezávislá kapela a poslouchali jí spíše hipsteři. (tím nechci říkat že to je špatná kapela a že jí nesmíte poslouchat, to snad ale pochopíte)
Prostě nebyla tak známá a poslouchali jí spíše lidé kteří se nesnaží za každou cenu být na stejné vlně jako ostatní. Nevím, co se sakra stalo, jestli na Evropě2 od nich začali pouštět jednu písničku, kterou teď všichni hrozně poslouchají. Ti lidé tvrdí, že AM jsou jejich nejoblíbenější skupina, ale znají od nich právě tu jednu písničku. Znám plno takových lidí-.- A někdy je mi jich líto, že musí být prostě pořád in, i když je bůhvíjak trapné. (teda alespoň z pohledu člověka, který je svůj) Lidi, prosím, vzpamatujte s, vykašlete se na to, že si o Vás někdo bude myslet něco špatného jenom protože neposloucháte AM, podle toho poznáte co to je za člověka ;)


Tak jo, to je pro dnešek asi všechno :) Doufám, že se tu teda objeví nějaké vaše názory atd. protože mě to opravdu zajímá, jaký na to máte pohled vy...
PS. tímhle nechci nikoho urazit, poslouchejte si co chcete, dělejte si co chcete, je to jen můj názor ;)
S láskou, Sofie

2 komentáře:

  1. Souhlasím s tebou:)
    Já mám AM ráda, díky jejich odlišnosti, líbí se mi zvláštnost jejich hudby:)

    Pěkný článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) jsem ráda že to taky někdo vidí tak :)

      Vymazat