pátek 18. září 2015

My cosplay plans. (part one)

Ahojky^^
Dneska bych tu chtěla veřejně odhalit moje plány na cosplay! Nevím, jestli mi všechny vyjdou. Počítám s tím, že do toho budu muset hodně investovat. Jak času, tak samozřejmě i peněz. Na druhou stranu mám kamarády, kteří, pokud se jich poprosím, mi s tím určitě pomůžou a můžu se na ně spolehnout.:)
No...pokud je to někdo, kdo neví co cosplay je; cosplay je vlastně 'kostým' na určitou postavu z anime/seriálu/filmu a tak dále a tak dále. Pokud chcete, aby byl Váš cosplay opravdu dobrý, neměli byste zapomínat ani na roleplay. Další vysvětlivka? Roleplay znamená, že se budete jako postava i chovat. Budete používat její hlášky, gesta a podobně.:) Pokud má někdo s tímhle such easy vysvětlením problém, Google je vám vždy k dispozici. A teď už bych začala!

1)Megurine Luka - Vocaloid 3
Luka je jeden z mých nejoblíbenějších Vocaloidů a jako začátečnický cosplay mi přijde docela jednoduchá. Jako první jsem si vybrala verzi z klipu 'Just Be Friends', která je vážně triviální a půjde tu spíš o make-up. Rozhodně bych ale chtěla udělat více verzí.^^
2)Saeko Busujima - Highschool of the Dead
Tahle postava je prostě totálně epická, prostě naprosto nemám komentář. Zbožňuju jí!
3)Iki Hiyori - Noragami
Je to moje nejoblíbenější holčičí postav z anime obecně, so její coplay bych nemohla vynechat.:D

No a to by prozatím bylo všechno. Nemůžu to všechno vyvalit v jednom článku, protože koho by to bavilo číst? Navíc, můžete zkusit hádat, co patří mezi další cp.:D Nápověda je Basket a Tokio.-. :D
Xoxo

2 komentáře:

  1. Wow anime cosplay plány!! ♥♥ Vypadají dobře, tak doufám, že se vyvedou podle představ ;)
    Já mám také nějaké plány. Moc ráda bych jednou udělala cosplay na Kyoukai no Kanata a pak, snad ještě radši, na Toradoru.

    Jinak další cosplay plány budou Kuroko no Basuke a Tokyo Ghoul? :D (Na anime nekoukám, ale ráda se junku na postavu, když budu vědět..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cosplaye na Toradora má strašně ráda*w* Je jich poměrně dost a tak se lépe posuzují^^ Jinak ano, další budou přesně na TG a Knb^^ :D I když to bude trochu poupravené:)

      Vymazat