čtvrtek 17. září 2015

The best from Tumblr.

Zdravím,
tak mě napadlo udělat úplně nový typ článků; The best of Tumblr. Dejme tomu jednou měsíčně bych sem postla obrázky z Tumblru, které mě něčím zaujaly, přišly mi vtipné...Myslím, že je to dobrý nápad, ne? Můžete si takhle najít třeba novu tapetu, motivační obrázek.:) Teď, aby to nebyl jen takhle informační článek, bych sem naházela pár fotek a myslím, že pokaždé 17 v měsíci by mohl vycházet takovýhle článek. Teda...se mnou se uvidí, jestli to bude vycházet každého sedmnáctého, ale alespoň jednou měsíčně to bude! Opravdu! No, tohle bych ukončila.:D Let's start!











4 komentáře:

  1. Dobrý nápad, ale takhle mi to přijde akorát jako kopírování obrázků. Když už nejsou tvoje, tak popiš, co tě na nich zaujalo atd. Takhle to není článek ale jenom kopie obrázků. #nohate :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, neboj, bude to propracovanější. Tohle byly všechno obrázky ze dneška abych tam hodila něco jako příklad. Později, když to budou ty obrázky za celý měsíc, tak tam samozřejmě i napíšu, co mě na nich zaujalo, co se mi líbí a tak.:) On to ani tak nemá být článek, jako právě 'galerie' nebo jak to nazvat a rozhodně to není to jediné, co tady na blogu publikuji, takže bych se nebála.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, ta cukrová vata ve městě mě pobavila :) Pejsek je naprosto roztomilý, fotka s Angelinou je hodně silná a fotka s nebem je strašně energií dávající :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti fotky líbí^^ vybírala jsem se sice na rychlo, ale právě např. fotka s Angelinou mě opravdu zaujala, i vzhledem k dnešní situaci. Fotka nebe je naprosto úžasná! :3 A upřímně, první co mě zaujalo na fotce s cukrovou vatou byl opravdu nápis 'masala' v pozadí. :D
      I ty žij v lásce (to je boží fráze :D)^^

      Vymazat