čtvrtek 30. října 2014

Easy Halloween Make-up - Vampire

Ahoj, ahoj!:)
Takže tohle bude takový rádoby tutorial, pro ty, kteří si nevědí rady co si vzít za masku a nemají moc času, ani prostředků:D
Budete potřebovat*:                             1) hnědé oční stíny
2) bílé oční stíny (není nutné)
3) tmavou rtěnku
4) rudý lesk na rty
5) tvářenku
6) hnědou a černou tužku na oči
*produkty vypíšu dole





No takže začneme:) Upíři vypadají mrtvolně a proto si hnědým stínem vytvoříme kolem očí kruhy, začnu nejprve pohyblivým očním víčkem, potom přetřu "prostor pod obočím", nakonec zastínuji okolí pod okem tak,, abych si kolem oka vytvořila kruh. Spodní kraj ještě obtáhnu hnědou tužkou, kterou trochu rozmažu. To samé udělám i na druhém oku:)
Druhý krok můžete vynechat, ale jak jsem to vymýšlela a nudila jsem se, přišli mi myšlenky na Twilight a trochu jsem se inspirovala:) Celý obličej jsem přetřela perleťově bílým očním stínem! Vy to samozřejmě dělat nemusíte, ale nevypadá to zas tak hrozně, jen musíte stín nanést rovnoměrně;)
Teď se vrhneme ke "kousanci" na krku! Vybrala jsem si místo, a nakreslila na něj hnědou tužkou čtyři puntíky abych si ohraničila prostor, kde budu dál pracovat:) Tužku jsem rozmazala, na ní jsem začala opět nanášet hnědý stín. Nezapomeňte to pořádně a rovnoměrně rozmazat, jinak by to nemuselo vypadat hezky! Na tohle všechno a i trochu po okolí jsem nanesla jednoduše trochu narůžovělé tvářenky:) Nakonec jsem ránu poťupkala trochou tmavé rtěnky:)
No a to nejlepší na konec, ústa! Na ústa jsem opět nanesla tmavou rtěnku a přetřela jsem ji leskem. Ten jsem ještě rozmazala těsně pod spodní ret a stáhla jsem ho dolů u koutků úst jako krev:)























No, vlasy jsem udělala jednoduše:) Prsty jsem je natupírovala, oddělila jsem patku a udělala culík:) No a outfit vlastně taky ještě vymyšlenej nemám:D
Produkty které jsem použila:
Sada očních stínů Mary Kay, Jemná růž č.5 Moje, Effet 3D Max Lipgloss o. 64 Framboise ardent Bourjois Paris, Rtěnka o. 3 Plum frost Alverde, Oční stíny o.10 Weiss Alverde, Tužka na oči...já fakt nevim, asi z nějakýho časopisu ta oboustranná:D

A jinak doufám že se vám to aspoň trochu líbilo:') pa!

Žádné komentáře:

Okomentovat