pondělí 13. října 2014

DAY #01: DISCUSS YOUR CURRENT RELATIONSHIP

Ahojky:D
Takže začínám s tou "čelendží" a první článek bude asi trochu...o něčem jiném:D Žádný můj vztah tu probírat nebudu, nemám jaký;D Nikdy jsem s nikým nechodila, v budoucnu o tom ani nezamýšlím, jsem ten typ člověka co na vztahy nahlíží poněkud skepticky, obzvláště na ty vztahy, které mají 12-ti leté děti. Fotí se při tom jak se líbají, a tvrdí že je to jejich největší láska v životě (po tom, co si včera večer na facebooku napsali že spolu budou chodit) Přijde mi to takové...povrchní a trapné v ohledu na jejich věk. (ano, ano, vím že nemám moc co říkat, ale chápete:D)
Až já budu mít vztah, tak ho určitě nenavážu já, a budu se hodně divit:D No, to jsem toho moc nenapsala:D Napište mi, jaké jste vy měli vztahy:)
Dobrou noc:')

Žádné komentáře:

Okomentovat