pátek 17. října 2014

DAY #02: WHERE YOU WOULD LIKE TO BE IF YOU'RE 10 YERS

Ahoj:)
Tohle je už druhý článek z té challenge:) Docela dlouho jsem o tom přemýšlela...
#Hogwarts<3 Ano, kdo by nechtěl do Bradavic, že? Právě jsem dokoukala poslední díl (opět) který je můj nejoblíbenější, ale zároveň ho nesnášim za to, že je poslední, za to, že se nedozvím, jak dopadli jejich děti...:') Ale i v tom je jeho krása:') No, každopádně, živé obrazy, proměnlivá schodiště, tajně chodby, nikdo mi snad neřekne, že po tom nikdy netoužil:)
Mít takové přátelství jako Ron, Harry a Hermiona, znát lidi jako je Nevill, Seamus, Lenka a mít učitele jako je Minerva, Kratiknot a ano i Severus. Mám ho ráda i přes to jaký byl protivný, protože se v něm občas vidím a chápu ho:')
Chtěla bych do Bradavic, chci do Bradavic a budu tam chtít a kdo ví, třeba se mi jednoho dne ukáže kouzelnický svět i přes to, že jsem mudla...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat