pátek 6. listopadu 2015

Anime Dance Party. Slimáci na obličeji?

Ahoj^^
Zase jsem delší dobu nepsala, především za to mohla škola.-. každopádně teď jsem tu s článkem, který je zase o mě. Já vím, jak egoistické, ale myslím, že hodně lidí baví číst takovéhle články a na základě nich se pak můžete s někým i seznámit.

 No...pamatujete si ten víkend, kdy byl SignalFest? V sobotu se v jednom nejmenovaném pražském klubu odehrávala párty. Anime Dance Party. A já jsem tam šla na tajňačku. (Téměř) všechno bylo domluvené. Měly jsme s kamarádkami plán, všechno jsme si napsaly přes fb. Když jsme tam přišly (ještě předtím jsem ti to stihla splést s autoškolou) pozdravily jsme se se známými a čekaly, až začne program. Dorazily jsme akorát, nemusely jsme dlouho čekat. Jako první byla na programu taneční vystoupení skupin z letošního Kpop kontestu. No, to bylo...boží. Pak byla technická pauza, na programu měla být nějaká hudební skupina s názvem Behind The Mirror. Vůbec jsem nevěděla o co go. Najednou na pódium přišla banda malých tlustých chlákpů, jeden v Akatsuki plášti s Narutoou čelenkou, druhý s pláštěm Attack On Titan (byl mezi nimi mimochodem i syn Ivety -no offense) a vrhli se na to. Upřímně? Duněly mi asi tak všechny orgány v těle. Vážně sranda. No, teď ale k té zábavnější části. Stály jsme tam ve skupince a povídali jsme si. Já jsem se jen tak otočila a najednou jsem měla srdce až někde v krku. Rázovala si to k nám moje mamka. Odvedla si mě stranou a naprosto klidným hlasem bez známek vzteku či hněvu se mě ptala, co tam dělám. To mě vyděsilo ještě víc. Přivedla jsem ji k naší skupince a představila kamarádkám. Ty jejich výrazy byly k nezaplacení. Poslala mě pro věci, že na mě počká venku. Myslela jsem si, že teď budu mít na dlouho útrum se vším, na co si vzpomenete, ale víte co? Když jsme šly domů, mamka mi řekla, že se koukala na počítač a skočil jí tam můj facebook, přečetla si zprávy a strašně se bála, že bychom spaly v čínské restauraci. Málem jsem se na ulici počůrala smíchy. Ne kvůli tomu, že jsem byla na tajňačku na párty, ale kvůli tomu, že bychom 'spaly' v čínské restauraci si mě mamka přišla vyzvednout.
 Další věc? Wow, udělala jsem jednu věc, na kterou jsem na sebe vážně moc hrdá, ale to je trochu mimo. Stálo to hodně překonávání, ale myslím, že se mi to hodně vyplatilo. A když ještě trochu zamakám, tak se to možná ještě pořádně vrátí.
 Ještě bych tu měla jeden dotaz na Vás...jaký typ obočí se Vám líbí? Totiž..poslední dobou je v módě výrazné obočí, vykreslené do vysokého oblouku, ale já to prostě nechápu? Proč? Mě osobně se to vysloveně hnusí. Ano, někdo to má přírodně, někomu to sluší, ale nějaké holky mají na obličeji (omlouvám se, že to tak řeknu, ale přece jenom je to můj blog a můžu si tu psát co chci) takové slimáky. Brr.
 No to by asi bylo všechno. Vážně záživný článek. Tleskám si. Ještě jedno info; v nejbližší době se těšte na nějakou povídku^^ její kvalitu nezaručím, ale něco bude:D
Xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat